BIUROWI.PL - Artykuły biurowe, chemia profesjonalna i gospodarcza, BHP
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.


    Pełna, dokładna procedura znajduje się tutaj

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówienia.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Paczkę ze zwracanym produktem można odesłać dowolnym kurierem. Warto jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru, oraz przesyłek pobraniowych. Po realizacji zwrotu zalecamy zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Czy produkt jest dostępny?

    Staramy się, aby wszystkie produkty pokazane na naszym sklepie były dostępne. Na karcie każdego produktu widnieje informacja o jego dostępności.

    Jeśli widnieje informacja o braku danego towaru, a Tobie bardzo na nim zależy lub jeśli chcesz zakupić więcej danego produktu niż jest dostępne daj nam znać: sklep@biurowi.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Tak - podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję "Odbiór osobisty".

    Zamówienie będzie możliwe do odbioru po otrzymaniu informacji mailowej, w naszym oddziale:

    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), odbiór w punktach odbioru, odbiór osobisty, lub dostawę naszym kurierem - do 40 km od Starogardu Gd. (min. logistyczne 200zł).

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz tutaj.

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - informacja zawarta jest w regulaminie. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: 58 560 18 69
kom: 500 442 731
email: sklep@biurowi.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00


ODDZIAŁ BIUROWI.PL
ul. Skarszewska 5B,
83-200 Starogard Gdański

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

NISZCZARKI HSM - JAK WYBRAĆ TĄ WŁAŚCIWĄ ?

0

Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych obowiązuje od 25 maja 2018 roku. Wymaga należytych środków technicznych i organizacyjnych, aby każde dane osobowe były odpowiednio chronione. Nieprzestrzeganie zasad RODO może prowadzić do poważnych konsekwencji.  Jednym z warunków Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych jest niszczenie dokumentów po upływie danego czasu. Niewątpliwie najbezpieczniejszym sposobem będzie profesjonalna niszczarka, która powinna stać się nieodłącznym elementem wyposażenia każdego biura. Zadbanie o anonimowość klientów jest niezwykle ważne. Jaką niszczarkę wybrać?.

Niszczarki HSM

Jednymi z najlepszych niszczarek dostępnych na rynku są niszczarki marki HSM. To urządzenia, które na dobre wpisały się w gust wielu przedsiębiorców. Niszczarki producenta HSM są dostosowane do indywidualnych potrzeb. Istnieje wiele modeli niszczarek z różnymi funkcjami. To bez wątpienia doskonałe rozwiązanie dla osób, które chcą zutylizować dokumenty, bądź inne nośniki danych. Na niszczarce HSM można wybrać różny rodzaj cięcia, taki jak paski czy ścinki.  Firma HSM jest wiodącym producentem niszczarek od wielu lat. Produkuje niszczarki do dokumentów i przemysłowe, nacinarki kartonów oraz systemy niszcząco belujące. Wszystkie te urządzenia mają monolityczne wałki tnące, które wykonane są z jednego kawałka stali. Wałki objęte są dożywotnią gwarancją, więc nie trzeba martwić się o ich uszkodzenie.  Sercem każdej niszczarki jest silnik indukcyjny o dużej mocy, który przyczynia się do sprawnej i skutecznej pracy urządzenia. Sprzęt HSM to niewątpliwie najszybsze niszczarki dostępne na rynku. Cechują się wysoką jakością wykonania i pracy, dzięki czemu stały się bestsellerem wśród niszczarek.

Rodzaje niszczarek

Istnieje naprawdę wiele rodzajów tego typu urządzeń. Wybór zależny będzie od indywidualnych potrzeb. Jakie są rodzaje niszczarek HSM?

Shred Star

to pierwszy rodzaj niszczarek od producenta HSM. Niszczarka Shred Star cechuje się kompaktowym rozmiarem, nowoczesnym designem oraz łatwą obsługą. Są to bardzo wydajne  urządzenia i wyróżnia je świetny stosunek ceny do jakości.

Niszczarki Home Office

urządzenia przeznaczone do domowego biura  cieszą się dużą popularnością. Posiadają małe rozmiary i cechują się dużą oszczędnością energii. Niszczarki te są wielofunkcyjne i zaopatrzone w niezwykle przejrzysty i intuicyjny system. Ich obsługa jest niezwykle łatwa.

Niszczarki do małych biur

to urządzenia kompaktowe, niezwykle wygodne w użyciu. W tych małych urządzeniach kryje się wiele funkcji. Niszczarki posiadają adekwatne rozwiązania, które doskonale sprawdzą się w przedsiębiorstwach o standardowych potrzebach.

Niszczarki do dużych biur

to urządzenia, które działają naprawdę szybko. Producent HSM doskonale wie, że oszczędność czasu w każdym przedsiębiorstwie jest na wagę złota. Niszczarki do dużych biur cechują się doskonałą efektywnością pracy. Posiadają podajniki i duże silniki, dzięki czemu mogą pracować bez przerwy. To duża zaleta dla większych firm. Niszczarki do dużych biur są w stanie zniszczyć 80-85 kartek za jednym razem.

Niszczarki do kartonów

te urządzenia sprawdzą się rewelacyjnie w miejscach związanych z opakowywaniem oraz wysyłką towarów. Niszczarki posiadają specjalną geometrię wałków tnących, gwarantującą równomierne przetwarzanie materiału. Niszczarki mają także różne cięcia. Występują urządzenia tego typu tnące na paski oraz ścinki. Ponadto, wybrane modele niszczarek HSM posiadają sterowanie IntelligentDrive, które służy do profesjonalnego niszczenia dużej ilości dokumentów.

Niszczarki

Stopień niszczenia

Niszczarki podzielone są także ze względu na stopień niszczenia od DIN1-DIN7. Pod tymi symbolami kryje się także stopień bezpieczeństwa. Im wyższy stopień bezpieczeństwa, tym dokładniejsze niszczenie dokumentów. Jaki stopień bezpieczeństwa wybrać?  DIN1 to pierwszy stopień bezpieczeństwa. Szerokość paska wynosi maksymalnie 12 mm. Niszczarki o takim stopniu bezpieczeństwa przeznaczone są do niszczenia materiałów promocyjnych, katalogów czy prospektów.  DIN2 to drugi stopień bezpieczeństwa, szerokość ciętego paska wynosi maksymalnie 6 mm. Niszczarki o takim stopniu bezpieczeństwa są stosowane do wewnętrznej dokumentacji.  DIN3 jest trzecim stopniem bezpieczeństwa. Powierzchnia ścinka wynosi maksymalnie 320 mm2. Urządzenia o trzecim stopniu bezpieczeństwa nadają się doskonale do niszczenia wszelkich dokumentów zawierających dane osobowe.  DIN4 to czwarty stopień bezpieczeństwa, który wykorzystywany jest do niszczenia dokumentów podlegających większej ochronie.  DIN5, DIN6 oraz DIN7 to najwyższa jakość ochrony danych. Urządzenia o takich stopniach bezpieczeństwa przeznaczone są do utylizacji najważniejszych dokumentów.

Jaką jest ilość niszczonych dokumentów?

To zależy od modelu niszczarek. Występują urządzenia niszczące od kilku do nawet kilkuset dokumentów na raz. Niektóre z niszczarek mogą pracować bez przerwy, dzięki czemu są w stanie wygenerować naprawdę pokaźną ilość zniszczonych dokumentów. Niszczarki HSM są niezwykle trwałe i solidne. Charakteryzują się wysoką jakością pracy i wykonania. Rewelacyjnie odnajdą się w biurze o każdym rozmiarze. Dzięki szerokiej ofercie produktowej producenta HSM, każdy może znaleźć model adekwatny do własnych potrzeb. Ceny niszczarek są niesamowicie zróżnicowane. Warto zapoznać się z dokładną ofertą niszczarek HSM. To najbardziej renomowane urządzenia w Polsce, które z pewnością warte są uwagi

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium