Drukarka etykiet ZD421 termiczna 203dpi USB / USB Host /Ethernet
towar niedostępny
Opis
Najważniejsze cechy drukarki etykiet Zebra ZD421:

WYDRUK TERMICZNY

PRĘDKOŚĆ DRUKU 152 MM/S

DOSTĘPNE INTERFEJSY USB LAN

ROZDZIELCZOŚĆ DRUKU 203 DPI
Drukarka kodów kreskowych Zebra ZD421 termiczna 203dpi USB Ethernet
Gdy szukasz drukarki etykietowej, której możesz zaufać i która sprosta twoim wymaganiom teraz i w przyszłości, ZD421 jest dla Ciebie. Ta drukarka etykiet kurierskich nie tylko oferuje kluczowe funkcje, ale również jest łatwa w konfiguracji, obsłudze, zarządzaniu i utrzymaniu, zarówno lokalnie, jak i zdalnie.
Przystępna obsługa i sprawność w pracy drukarki naklejek ZD421 przoduje na tle innych drukarek dzięki nowoczesnym, zaawansowanym funkcjom. Wyróżnia ją intuicyjny interfejs użytkownika, sprawna architektura i możliwość instalacji modułu komunikacji bezprzewodowej.

Nowoczesna drukarka etykiet Zebra ZD421 203dpi USB Ethernet
Przejście z serii G do serii Z ZD421 korzysta z doświadczenia zdobytego przez drukarki etykiet serii GK od Zebra, oferując funkcje i możliwości swojego poprzednika, a nawet więcej. Ten nowoczesny model Zebra ZD421 kontynuuje to dziedzictwo.
ZD421 została zaprojektowana z myślą o obsłudze przyszłych technologii druku np. stacjonarne drukarki etykiet. Jest o 30% mocniejsza od serii ZD420 i aż o 700% szybsza niż seria GK, co pozwala na wykonanie większej liczby zadań i operacji jednocześnie, utrzymanie bezpieczeństwa i gotowość na przyszłe wyzwania.
Kompatybilność z większością istniejących drukarek Zebra ZD421 można łatwo zintegrować z istniejącym parkiem maszynowym i magazynami, aby używać drukarki etykiet kurierskich w 100%. Obsługuje formaty etykiet i aplikacje, z których korzysta Twoja firma. Wspiera języki drukowania EPL i ZPL, a także potrafi emulować języki typowo związane z innymi markami.

Najlepsza drukarka etykiet Zebra ZD421
Model ZD421 wyposażono w pięć diod LED, które informują o stanie drukarki, od poziomu zużycia mediów po rozwiązywanie problemów. Zaawansowany interfejs użytkownika z trzema przyciskami zastępuje typowe dla drukarek etykietowych interfejsy składające się z jednego przycisku i jednej diody LED. Kolorem oznaczone punkty dotykowe prowadzą użytkownika przez kolejne kroki obsługi mediów, umożliwiając ich szybką wymianę.
ZD421 może stać się drukarką mobilną, ZD421 można łatwo przekształcić w przenośną drukarkę, korzystając z wózka lub opcjonalnego etui firmy Zebra i dodatkowej baterii. To umożliwia drukowanie na miejscu, co zwiększa efektywność. Bateria o dużej pojemności zapewnia energię na cały dzień pracy.
Print DNA, wspierany przez system operacyjny Link-OS, gwarantuje szybkie i bezpieczne działanie drukarki. Dzięki całkowicie zintegrowanemu rozwiązaniu drukarka kodów kreskowych działa bez przestojów, z konsekwentną jakością i jest w stanie ewoluować wraz z rosnącymi potrzebami firmy.
Z aplikacją Printer Profile Manager Enterprise stworzoną przez Zebra, będącą częścią pakietu Print DNA, można łatwo zarządzać drukarkami sieciowymi, zabezpieczać je i rozwiązywać z nimi problemy z jednej lokalizacji. Można zarządzać pojedynczą drukarką, grupą drukarek lub wszystkimi drukarkami, niezależnie od ich lokalizacji na świecie.
Funkcja PrintSecure, stworzona przez Zebra i będąca częścią pakietu Print DNA, umożliwia ochronę przed atakami hakerskimi. Umożliwia łatwą konfigurację drukarek etykiet samoprzylepnych za pomocą bezpiecznych połączeń, identyfikowanie luk w zabezpieczeniach, blokowanie nieautoryzowanego dostępu i wiele innych.

Najważniejsze cechy termicznej drukarki etykiet Zebra ZD421 203dpi USB Ethernet:
- Rozdzielczość druku [dpi]: 203
- Maksymalna prędkość druku [mm/s]: 152
- Minimalna szerokość etykiet [mm]: 15
- Maksymalna długość druku [mm]: 991
- Rodzaj druku: termiczny
- Dostępne interfejsy: USB, LAN
GWARANCJA PRODUCENTA: 24 miesiące na drukarkę, 6 miesięcy na głowicę
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.





