Folia stretch 3,0kg 500mm standard przezroczysta





Opis
Folia stretch 3,0kg 500mm standard przezroczysta
Przezroczysta folia stretch zabezpiecza przed wigocią, zabrudzeniem i uszkodzeniem. Jest niezwykle wytrzymała i rozciągliwa, cicha w rozwijaniu, mocno klejąca i kryjąca, dzięki czemu gwarantuje krótki czas pakowania. Świetnie nada się do zabezpieczania różnego rodzaju przedmiotów i ładunków. Jest elastyczna, dzięki czemu świetnie dopasowuje się do owijanych kształtów. Jest bardzo trwała, zachowuje swoją funkcjonalność przez długi czas. Stosowana powszechnie w szeroko rozumianej logistyce, zarówno przy ręcznym pakowaniu, jak i zabezpieczaniu towarów podczas transportu i magazynowania. Dzięki swoim gabarytom pracuje się z nią zręcznie i bez większego trudu owija paczki o małych gabarytach.
Cechy:
- przeznaczenie: pakowanie ręczne
- wykorzystany materiał: LLDPE
- kolor przezroczysta
- grubość: 23 μm
- szerokość: 500mm
- długość: 220,8m +/- 5%
- waga netto: 3,0kg
- rozciąg: 180%
- wewnętrzna średnica tulei: ϕ50
- wysoka odporność na przebicie i zerwanie
- doskonała rozciągliwość oraz wytrzymałość
- Mogą być stosowane do paletyzacji ręcznej lub maszynowej z wykorzystaniem maszyn owijających (półautomatów oraz automatów).
- bezpieczeństwo: ochrona paczek przed uszkodzeniami, brudem,
- gwarantuje stabilność zapakowanych produktów
- wygoda i uniwersalność: po zapakowaniu przezroczystą folią stetch nadal można zobaczyć zapakowany towar
- duża wytrzymałość: można zapakować towar o dowolnej ilości na palecie, różnej wielkości i masie
- działanie termoizolacyjne: zapakowane towary zą zabezpieczone przed gwałtownymi zmianami temperatury
- szczelność: chroni przed warunkami atmosferycznymi, ułatwia również składowanie towaru na paletach poza budynkami
Zastosowanie w przemyśle:
- logistyczny, spedytorski
- kurierski
- napojowy
- tekturowy
- spożywczy
- budowlany
- poligraficzny
- kosmetyczny
- farmaceutyczny
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.





