Pastele do tkanin Pentel PTS 15 kolorów
towar niedostępny
Opis
Pastele do tkanin Pentel PTS 15 kolorów
Pastele do tkanin PTS to fantastyczny produkt dla niespokojnych indywidualistów!
Dzięki ich innowacyjnej formule można samemu wyczarować autorską koszulkę, bluzkę, torbę na zakupy czy spódniczkę. Wyraziste i nieblaknące kolory gwarantują mocną widoczność aplikacji, którą najpierw należy dokładnie sobie wyobrazić, by zaraz potem zmaterializować ją na wybranym materiale.
Do tego typu kreatywnych działań najodpowiedniejsze będą tkaniny naturalne jak: bawełna, jedwab oraz len. Pastele nakłada się bezpośrednio na tekstylia za pomocą szablonów lub własnej wyobraźni i umiejętności. Gotowy wzór zakrywamy czystą kartką papieru, prasujemy żelazkiem w celu utrwalenia grafiki i już możemy cieszyć się niepowtarzalną garderobą. Pastele dzięki swej specyficznej konsystencji łatwo nakłada się na materiał, a kolory tryskają zdrową energią. Na ciemnym materiale świetnie zaprezentuje się biel i szarości, białe tkaniny można zmieniać zaś za pomocą ostrzejszych barw.
Pastelowe szaleństwo może być świetną zabawą dla najmłodszych użytkowników i ich rodziców, stając się ciekawą alternatywą na stworzenie autorskiego prezentu, stroju karnawałowego, a także nietuzinkowej części codziennej garderoby. Dla wszystkich tych, którzy zmęczeni są sieciówkową uniformizacją, pastele staną się narzędziem do tworzenia unikatowych ubrań, które w wyjątkowy sposób będą wyrażać jedyny w swoim rodzaju styl.
Nie może ich zabraknąć w szkole, przedszkolu, domu i pracowni!
Cechy:
- idealne do naturalnych tkanin, takich jak bawełna, jedwab oraz len,
- pastele nakłada się bezpośrednio na tkaninę za pomocą szablonów lub własnej wyobraźni!
- wystarczy zakryć gotową aplikację czystą kartką papieru, przeprasować żelazkiem, aby otrzymać swój indywidualny i autorski wzór!
- ilość - 15 kolorów.
Szczegóły
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.