Płyn do mycia naczyń Fairy rumianek z witaminą E 450ml
towar niedostępny
Opis
Płyn do mycia naczyń Fairy Rumianek wzbogacony został o witaminę E, która odżywia skórę dłoni i zapewnia moc czyszczenia, której możesz zaufać zawsze kiedy zmywasz. Nieważne, co myjesz – talerze, szklanki, garnki czy patelnie – niezawodna formuła Fairy łatwo rozpuszcza tłuszcz. Każda kropla płynu może umyć wiele zatłuszczonych naczyń, więc pomaga Ci oszczędzać.
Cechy:
Może umyć wiele zatłuszczonych naczyń dzięki niezawodnej formule, Płyn do mycia naczyń Fairy jest wysoce skoncentrowany, więc każda kropla wystarcza na długo i pozwala umyć wiele naczyń, Długo utrzymująca się, obfita, aktywna piana i skuteczne czyszczenie tłustych zabrudzeń, Doskonały do codziennie używanych naczyń - od szklanek do garnków i patelni, Przyjemny zapach, który unosi się nad zlewem podczas zmywania.
Składniki:
-15% Anionowe środki powierzchniowo czynne, <5% Niejonowe środki powierzchniowo czynne, Metyloizotiazolinon, Fenoksyetanol, kompozycja zapachowa, Geraniol, Limonene.
Ostrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa:
Działa drażniąco na oczy. Działa szkodliwie na organizmy wodne, powodując długotrwałe skutki. Przechowywać poza zasięgiem dzieci. W PRZYPADKU DOSTANIA SIĘ DO OCZU: Ostrożnie płukać wodą przez kilka minut. Wyjąć soczewki kontaktowe, jeżeli są używane i można je łatwo usunąć. Kontynuować płukanie. Jeżeli podrażnienie utrzymuje się, należy zasięgnąć porady lekarza.
Przygotowanie i stosowanie:
Dozowanie: Wlej jedną kroplę lub więcej, w zależności od ilości i rodzaju zabrudzeń.
Wskazówka dotycząca zmywania:
Aby pomóc zapobiegać rozmnażaniu się bakterii na gąbce do mycia naczyń, wypłucz ją po zmywaniu, spryskaj płynem 1-2 razy, ściśnij, żeby rozprowadzić płyn i użyj w zlewie.
Adres producenta:
Procter and Gamble DS Polska Sp. z o.o.
ul. Zabraniecka 20, 03-872 Warszawa
801 25 88 25
Szczegóły
Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.