BIUROWI.PL - Artykuły biurowe, chemia profesjonalna i gospodarcza, BHP
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.


    Pełna, dokładna procedura znajduje się tutaj

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówienia.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Paczkę ze zwracanym produktem można odesłać dowolnym kurierem. Warto jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru, oraz przesyłek pobraniowych. Po realizacji zwrotu zalecamy zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Czy produkt jest dostępny?

    Staramy się, aby wszystkie produkty pokazane na naszym sklepie były dostępne. Na karcie każdego produktu widnieje informacja o jego dostępności.

    Jeśli widnieje informacja o braku danego towaru, a Tobie bardzo na nim zależy lub jeśli chcesz zakupić więcej danego produktu niż jest dostępne daj nam znać: sklep@biurowi.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Tak - podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję "Odbiór osobisty".

    Zamówienie będzie możliwe do odbioru po otrzymaniu informacji mailowej, w naszym oddziale:

    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), odbiór w punktach odbioru, odbiór osobisty, lub dostawę naszym kurierem - do 40 km od Starogardu Gd. (min. logistyczne 200zł).

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz tutaj.

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - informacja zawarta jest w regulaminie. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: 58 560 18 69
kom: 500 442 731
email: sklep@biurowi.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00


ODDZIAŁ BIUROWI.PL
ul. Skarszewska 5B,
83-200 Starogard Gdański

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane
akta.jpg
Teczka do akt osobowych Aro A4 400g biała ABC+D-14576
akta.jpg
akta.jpg
Teczka do akt osobowych Aro A4 400g biała ABC+D-14576
Dostępność: duża
Wysyłka w: 24h
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Zamów w ciągu

Teczka do akt osobowych Aro A4 400g biała ABCD

Cena: 7,99 zł 7.99
Cena netto: 6,50 zł
ilość szt.
Zyskujesz 7 pkt [?]
+
Dane techniczne

Dane techniczne

Rodzaj teczka
Bindowane Nie
Kolor biały
Zawieszane Nie
Wpinane Nie
+
Tabela rozmiarów

Umożliwia bezpieczne przechowywanie akt osobowych.

+
Koszty dostawy

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
+
Sposoby płatności
Przelew - standardowy przelew na konto bankowe.
Przelewy24 - bezpieczny szybki przelew / Blik / PayPo / Google Pay / Apple Pay lub płatność kartą.
Pobranie - Płatność przy odbiorze.
+
Ocena: 3.45636

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

  • Dodaj opinię o produkcie
  • +
    Zapytaj o produkt
    Wypełnij formularz

    lub

    Opis

    Firma na przestrzeni lat zatrudnia wielu pracowników. Warto wiedzieć, że każdy z nich powinien posiadać własną teczkę z aktami osobowymi. Do jej prowadzenia zobowiązany jest pracodawca, wynika to bowiem z przepisów obowiązującego prawa. Jeszcze przed 2019 rokiem dokumentacja pracownicza składała się z trzech części. Jednak od 1 stycznia 2019 roku dodano do niej jeszcze jedną, czwartą część, w której należy umieścić wszystkie informacje na temat kar nałożonych na pracownika. Oferowana przez nas teczka do akt osobowych Aro A4 biała jest w pełni dostosowana do tych wymagań, znajdziesz w niej bowiem cztery przekładki, oznaczone literami ABCD.

    Teczka do akt osobowych Aro A4 biała

    Biała teczka na akta osobowe Aro A4 to narzędzie niezbędne do długoterminowej archiwizacji. Należy bowiem pamiętać, że dokumentacja pracownicza w przypadku osób zatrudnionych przed 1999 roku, powinna być przechowywana aż przez 50 lat. Jeśli natomiast rozpoczęcia współpracy nastąpiło po 2018 roku, okres ten wynosi 10 lat. Właśnie dlatego należy wybrać trwałe, wysokojakościowe produkty, które przetrwają próbę czasu, takie jak teczka akt osobowych ABCD Aro A4. Dzięki zastosowanemu mechanizmowi skoroszytowemu, umieszczone w niej dokumenty są odpowiednio zabezpieczone i nie wypadają.

    Teczka na akta osobowe ABCD

    Bielony, powlekany karton o gramaturze 400 g/m2 mieści w sobie 4 sekcje, rozdzielone tematycznymi zakładkami. W części A zgodnie z przepisami należy bowiem umieścić wszelkie dokumenty, które powstały na drodze rekrutacji. W części B powinny znaleźć się umowy o pracę, informację o urlopach lub odbytych szkoleniach. Natomiast w części C dokumenty dotyczące zakończenia współpracy. Aro A4 biała teczka z przekładkami zawiera również cześć D, ponieważ od 2019 roku w aktach pracowniczych powinny się również znaleźć informację o nałożonych na pracownikach karach. Skorzystaj z atrakcyjnej i szerokiej oferty naszego sklepu. Na Biurowi.pl znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz w pracy, jak i w domowym gabinecie.

    Umożliwia bezpieczne przechowywanie akt osobowych.

    • Niezbędne do długoterminowej archiwizacji dokumentów;
    • Zapobiega prze wypadaniem dokumentów dzięki mechanizmowi skoroszytowemu;
    • Wyposażona wewnątrz w przekładki ABCD:

    w części A - oświadczenia lub dokumenty zgromadzone w związku z ubieganiem się o zatrudnienie,

    w części B - oświadczenia lub dokumenty dotyczące nawiązania stosunku pracy oraz przebiegu zatrudnienia pracownika,

    w części C - dokumenty związane z ponoszeniem przez pracownika odpowiedzialności porządkowej,

    Zgodnie z ustawą od 2019 roku akta osobowe pracownika będą składać z przekładki D.

    w części D - oświadczenia i dokumenty związane z rozwiązaniem albo wygaśnięciem stosunku pracy.

    Cechy:

    • karton jednostronnie bielony powlekany o gramaturze 400g/m2
    • osobny wąs dla każdej sekcji A, B, C, D
    • harmonijkowy grzbiet
    Kod produktu: 910
    •  

      Własny magazyn

      Ponad 6 tysięcy produktów w naszym magazynie w Starogardzie Gdańskim.
    •  

      30 dni na zwrot

      Zwrócisz lub wymienisz zakupiony przedmiot zgodnie z regulaminem.
    •  

      Darmowa dostawa

      Darmowa dostawa dla zamówień min. 250zł brutto zgodnie z regulaminem dostaw.
    •  

      Doświadczona firma

      Posiadamy ponad 30 lat doświadczenia w handlu, zapewniając kompleksową obsługę!
    do góry
    Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium