Dlaczego Biurowi.pl?
Własny magazyn Ponad 6000 różnych produktów w naszym magazynie
Wszystkie nasze produkty są dostępne od ręki, dlatego możesz liczyć na ekspresową dostawę!
Skorzystaj z darmowej dostawy
już od 249 zł!
Program lojalnościowy Realizując zakupy online zbierasz punkty w programie lojalnościowym.
Nietrafiony zakup to nie problem! będąc konsumentem masz prawo zwrócić towar w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Ponad 30 lat doświadczenia. Bo właśnie tyle zajmujemy się kompleksową obsługą firm oraz Klientów indywidualnych!
Za zakupy zapłacisz szybko i bezpiecznie! Płatności on-line, za pobraniem, z odroczonym terminem płatności lub przy odbiorze osobistym.
Kategorie
- Akcesoria biurowe (611)
- dziurkacze (57)
- zszywacze (106)
- zszywki (25)
- rozszywacze (5)
- spinacze i pinezki biurowe (57)
- magnesy i gąbki (35)
- klipy biurowe (43)
- kleje (97)
- taśmy biurowe (32)
- dyspensery (11)
- nożyczki (50)
- gumki recepturki (8)
- identyfikatory (13)
- masa mocująca (18)
- nożyki do papieru (17)
- breloki (13)
- woreczki strunowe (13)
- sznurki ozdobne (13)
- zwilżacze (3)
Producent
- 3M (12)
- ARGO S.A. (3)
- BANTEX (1)
- Berlingo (93)
- BIC (13)
- BOSTIK (11)
- BRB (14)
- Centropen (1)
- D.RECT (5)
- DONAU (7)
- EAGLE (1)
- Elmer's (4)
- FABER-CASTELL (1)
- Galeria Papieru (2)
- GRAND (2)
- HERLITZ (7)
- IDEST (1)
- KAMABEN (6)
- Keyroad (1)
- LEITZ (40)
- MAPED (61)
- OFFICE PRODUCTS (30)
- OK-OFFICE (1)
- OPUS (9)
- OXFORD (5)
- PELIKAN (7)
- PENTEL (1)
- Q-CONNECT (5)
- RAPESCO (47)
- SCOTCH (8)
- STARPAK (5)
- Strigo (3)
- TETIS (112)
- TIERRA (54)
- TOMA (15)
- TRES Sp. zo.o. (2)
- UHU (11)
- Victory (10)
Kolekcja
Dostępność
Cena
-
od
do
4,49 zł
Cena netto: 3,65 zł
13,99 zł
Cena netto: 11,37 zł
23,99 zł
Cena netto: 19,50 zł
8,99 zł
Cena netto: 7,31 zł
16,99 zł
Cena netto: 13,81 zł
3,19 zł
Cena netto: 2,59 zł
9,69 zł
Cena netto: 7,88 zł
49,99 zł
Cena netto: 40,64 zł
14,99 zł
Cena regularna:
19,99 zł
Cena netto: 12,19 zł
17,99 zł
Cena regularna:
23,99 zł
Cena netto: 14,63 zł
16,99 zł
Cena regularna:
24,99 zł
Cena netto: 13,81 zł
179,99 zł
Cena regularna:
229,99 zł
Cena netto: 146,33 zł
179,99 zł
Cena regularna:
229,99 zł
Cena netto: 146,33 zł
99,99 zł
Cena regularna:
124,99 zł
Cena netto: 81,29 zł
199,99 zł
Cena regularna:
249,99 zł
Cena netto: 162,59 zł
109,99 zł
Cena regularna:
124,99 zł
Cena netto: 89,42 zł
229,99 zł
Cena regularna:
309,99 zł
Cena netto: 186,98 zł
119,99 zł
Cena netto: 97,55 zł
99,99 zł
Cena regularna:
114,99 zł
Cena netto: 81,29 zł
49,99 zł
Cena netto: 40,64 zł
14,99 zł
Cena regularna:
18,99 zł
Cena netto: 12,19 zł
14,99 zł
Cena regularna:
18,99 zł
Cena netto: 12,19 zł
14,99 zł
Cena regularna:
18,99 zł
Cena netto: 12,19 zł
69,99 zł
Cena netto: 56,90 zł
Dziurkacz i zszywacz od lat stanowią atrybuty pracy biurowej. Warto jednak zauważyć, że nasz sklep z akcesoriami biurowymi proponuje także inne przybory do biura, których praktyczność doceniło już wielu pracowników. Warto zwrócić uwagę na rolę, jaką akcesoria biurowe pełnią w porządkowaniu stanowiska roboczego oraz segregacji dokumentów. Są także niezastąpione podczas standaryzacji, która ułatwia proces przystosowywania się nowych członków zespołu do miejsca pracy, a także wpływa na wizerunek całego przedsiębiorstwa. Sprawdź, w jakie akcesoria do biura warto się zaopatrzyć.
Akcesoria biurowe w obsłudze klienta
Należy zauważyć, że niektóre przybory do biura sprawują funkcję marketingową. Dostępne w naszej ofercie identyfikatory, budując wizerunek firmy, stanowią element tzw. świadectwa materialnego. Podczas pracy, która wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem, na recepcji w hotelu lub przy barze w przedsiębiorstwie gastronomicznym, przydatny może okazać się dzwonek, którego klasyczną wersję w wyjątkowo korzystnej cenie oferuje nasz sklep z akcesoriami biurowymi. Praca w stacjonarnych punktach sprzedażowych, w tym także usługowych wymaga zaopatrzenia się w organizery biurowe oraz akcesoria biurowe na dokumenty. Pozwolą one stworzyć zasady postępowania z fakturami, gwarancjami i dokumentami reklamacyjnymi.
Akcesoria do biura – jakie wybrać?
W porządkowaniu stanowiska pracy niezbędne będą organizery biurowe, które stworzą dedykowane miejsca przechowywania dokumentów bieżących oraz artykułów biurowych. Wybierając akcesoria biurowe na dokumenty, warto zaopatrzyć się także w taśmę biurową, zszywacz oraz dziurkacz. Jeśli Twoja praca w dużej mierze wymaga korzystania z papierowych dokumentów, przydatne mogą okazać się zwilżacze do palców. Dodając do wirtualnego koszyka akcesoria biurowe, pamiętaj o klipach oraz zapasie zszywek. Akcesoria do biura znajdą zastosowanie także w dziale pakowania. Prowadząc sprzedaż wysyłkową, niezbędny będzie zakup dyspensera, czyli podajnika, który ułatwia aplikację taśmy podczas pakowania produktu do wysyłki.