Dlaczego Biurowi.pl?
Własny magazyn Ponad 6000 różnych produktów w naszym magazynie
Wszystkie nasze produkty są dostępne od ręki, dlatego możesz liczyć na ekspresową dostawę!
Skorzystaj z darmowej dostawy
już od 249 zł!
Program lojalnościowy Realizując zakupy online zbierasz punkty w programie lojalnościowym.
Nietrafiony zakup to nie problem! będąc konsumentem masz prawo zwrócić towar w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Ponad 30 lat doświadczenia. Bo właśnie tyle zajmujemy się kompleksową obsługą firm oraz Klientów indywidualnych!
Za zakupy zapłacisz szybko i bezpiecznie! Płatności on-line, za pobraniem, z odroczonym terminem płatności lub przy odbiorze osobistym.

Kategorie
-
Akcesoria biurowe (520)
-
dziurkacze (32)
-
zszywacze (58)
-
zszywki (19)
-
rozszywacze (5)
-
spinacze i pinezki biurowe (52)
-
magnesy i gąbki (31)
-
klipy biurowe (46)
-
kleje (83)
-
taśmy biurowe (49)
-
dyspensery (12)
-
nożyczki (45)
-
gumki recepturki (5)
-
identyfikatory (12)
-
masa mocująca (12)
-
nożyki do papieru (19)
-
breloki (13)
-
woreczki strunowe (12)
-
sznurki ozdobne (12)
-
zwilżacze (1)
-
kosze do papieru (7)
Producent
-
3M (8)
-
ARGO S.A. (2)
-
BANTEX (1)
-
Berlingo (77)
-
BIC (11)
-
BOSTIK (10)
-
Brak (1)
-
BRB (13)
-
Centropen (1)
-
Coolpack (1)
-
D.RECT (5)
-
DONAU (7)
-
Elmer's (4)
-
Galeria Papieru (2)
-
GRAND (1)
-
HERLITZ (6)
-
KAMABEN (5)
-
LEITZ (3)
-
MAPED (53)
-
MESHU (21)
-
OFFICE PRODUCTS (27)
-
OK-OFFICE (1)
-
OPUS (9)
-
OXFORD (5)
-
PELIKAN (5)
-
Q-CONNECT (6)
-
RAPESCO (40)
-
SCOTCH (8)
-
STARPAK (3)
-
Strigo (3)
-
TETIS (97)
-
TIERRA (58)
-
TOMA (15)
-
TRES Sp. zo.o. (4)
-
UHU (2)
-
Victory (5)
Dostępność
Cena
-
od
do
Nowość

2,39 zł
Cena regularna:
3,49 zł
Cena netto: 1,94 zł

10,99 zł
Cena regularna:
14,99 zł
Cena netto: 8,93 zł

26,99 zł
Cena netto: 21,94 zł

14,99 zł
Cena regularna:
20,49 zł
Cena netto: 12,19 zł

14,99 zł
Cena regularna:
20,49 zł
Cena netto: 12,19 zł

3,19 zł
Cena netto: 2,59 zł

7,99 zł
Cena regularna:
9,79 zł
Cena netto: 6,50 zł

19,99 zł
Cena regularna:
25,99 zł
Cena netto: 16,25 zł

18,09 zł
Cena regularna:
25,99 zł
Cena netto: 14,71 zł

199,99 zł
Cena netto: 162,59 zł

199,99 zł
Cena netto: 162,59 zł

119,99 zł
Cena netto: 97,55 zł

199,99 zł
Cena netto: 162,59 zł

104,99 zł
Cena regularna:
119,99 zł
Cena netto: 85,36 zł

309,99 zł
Cena netto: 252,02 zł

119,99 zł
Cena netto: 97,55 zł

80,22 zł
Cena netto: 65,22 zł

18,99 zł
Cena netto: 15,44 zł

55,99 zł
Cena regularna:
63,99 zł
Cena netto: 45,52 zł

79,99 zł
Cena netto: 65,03 zł

79,99 zł
Cena netto: 65,03 zł

8,99 zł
Cena netto: 7,31 zł

11,99 zł
Cena netto: 9,75 zł
Dziurkacz i zszywacz od lat stanowią atrybuty pracy biurowej. Warto jednak zauważyć, że nasz sklep z akcesoriami biurowymi proponuje także inne przybory do biura, których praktyczność doceniło już wielu pracowników. Warto zwrócić uwagę na rolę, jaką akcesoria biurowe pełnią w porządkowaniu stanowiska roboczego oraz segregacji dokumentów. Są także niezastąpione podczas standaryzacji, która ułatwia proces przystosowywania się nowych członków zespołu do miejsca pracy, a także wpływa na wizerunek całego przedsiębiorstwa. Sprawdź, w jakie akcesoria do biura warto się zaopatrzyć.
Akcesoria biurowe w obsłudze klienta
Należy zauważyć, że niektóre przybory do biura sprawują funkcję marketingową. Dostępne w naszej ofercie identyfikatory, budując wizerunek firmy, stanowią element tzw. świadectwa materialnego. Podczas pracy, która wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem, na recepcji w hotelu lub przy barze w przedsiębiorstwie gastronomicznym, przydatny może okazać się dzwonek, którego klasyczną wersję w wyjątkowo korzystnej cenie oferuje nasz sklep z akcesoriami biurowymi. Praca w stacjonarnych punktach sprzedażowych, w tym także usługowych wymaga zaopatrzenia się w organizery biurowe oraz akcesoria biurowe na dokumenty. Pozwolą one stworzyć zasady postępowania z fakturami, gwarancjami i dokumentami reklamacyjnymi.
Akcesoria do biura – jakie wybrać?
W porządkowaniu stanowiska pracy niezbędne będą organizery biurowe, które stworzą dedykowane miejsca przechowywania dokumentów bieżących oraz artykułów biurowych. Wybierając akcesoria biurowe na dokumenty, warto zaopatrzyć się także w taśmę biurową, zszywacz oraz dziurkacz. Jeśli Twoja praca w dużej mierze wymaga korzystania z papierowych dokumentów, przydatne mogą okazać się zwilżacze do palców. Dodając do wirtualnego koszyka akcesoria biurowe, pamiętaj o klipach oraz zapasie zszywek. Akcesoria do biura znajdą zastosowanie także w dziale pakowania. Prowadząc sprzedaż wysyłkową, niezbędny będzie zakup dyspensera, czyli podajnika, który ułatwia aplikację taśmy podczas pakowania produktu do wysyłki.