BIUROWI.PL - Artykuły biurowe, chemia profesjonalna i gospodarcza, BHP
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.


    Pełna, dokładna procedura znajduje się tutaj

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówienia.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Paczkę ze zwracanym produktem można odesłać dowolnym kurierem. Warto jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru, oraz przesyłek pobraniowych. Po realizacji zwrotu zalecamy zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Czy produkt jest dostępny?

    Staramy się, aby wszystkie produkty pokazane na naszym sklepie były dostępne. Na karcie każdego produktu widnieje informacja o jego dostępności.

    Jeśli widnieje informacja o braku danego towaru, a Tobie bardzo na nim zależy lub jeśli chcesz zakupić więcej danego produktu niż jest dostępne daj nam znać: sklep@biurowi.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Tak - podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję "Odbiór osobisty".

    Zamówienie będzie możliwe do odbioru po otrzymaniu informacji mailowej, w naszym oddziale:

    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), odbiór w punktach odbioru, odbiór osobisty, lub dostawę naszym kurierem - do 40 km od Starogardu Gd. (min. logistyczne 200zł).

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz tutaj.

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - informacja zawarta jest w regulaminie. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: 58 560 18 69
kom: 500 442 731
email: sklep@biurowi.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00


ODDZIAŁ BIUROWI.PL
ul. Skarszewska 5B,
83-200 Starogard Gdański

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane

Gwarancja

Sprzęt do naprawy gwarancyjnej (informacja o gwarancji dla produktów objętych gwarancją zawarta jest w opisie produktu) możesz dostarczyć za naszym pośrednictwem lub sam bezpośrednio do autoryzowanego serwisu. Oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora.

Poniżej adresy oraz dane kontaktowe do autoryzowanych serwisów wybranych marek sprzedawanych w naszym sklepie:

1) Vivitek, Avtek, AVer, SentrySafe, PlusVision, Lumens i Qomo

Dane kontaktowe do serwisu:

ViDiS S.A.
ul. Grabiszyńska 241 D, 53-234 Wrocław
tel: 71 33 880 20, e-mail: serwis@vidis.pl

informacje na temat serwisu

zgłaszanie awarii

Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 16.00

2) OPUS

Dane kontaktowe do serwisu:

Opus sp. z o.o. (Dział Serwisu)
ul. Toruńska 8, 44-100, Gliwice
tel. (32) 42 01 255, e-mail: serwis@opus.pl

informacje na temat serwisu

zgłaszanie awarii

3) Fellowes

Dane kontaktowe do serwisu:

Fellowes Polska SA - Centrum Dystrybucyjne i Serwis
ul. Bandurskiego 94, 05-270 Marki k. Warszawy
tel. +48 22 205 21 00, e-mail: fellowespolska@fellowes.pl

informacje na temat serwisu

zgłaszanie awarii

4) Uni-1

Dane kontaktowe do serwisu:

POLCAN SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA
ul. Poznańska 218, 05-850 Ożarów Mazowiecki

informacje na temat serwisu (wykaz oddziałów)

5) Casio, Vector, Citizen

Dane kontaktowe do serwisu:

Zibi Techno Sp. z o.o.
ul. Chodakowska 10, 96-500 Sochaczew
tel. 46 86 20 121 e-mail: serwis@zibi.pl

informacje na temat serwisu (wykaz punktów serwisowych)

6) Argo, Kobra, Wallner

Dane kontaktowe do serwisu:

ARGO S.A.
Ul. Krynicka 1, 80-393 Gdańsk
tel. 58 55 43 617, e-mail: reklamacje@argo.pl

informacje na temat serwisu

zgłaszanie awarii

7) HSM

Dane kontaktowe do serwisu:

HSM Polska Sp. z o.o.
ul. Emaliowa 28, 02-295 Warszawa
Infolinia: +48 22 609 70 70 - (od poniedziałku do piątku od 8:30 do 16:30.)

informacje na temat serwisu

8) Brother

Dane kontaktowe do serwisu:

Brother Polska Sp. z o.o.
ul. Cybernetyki 7B, 02-677 Warszawa
Infolinia: 0-801 333 803* lub (22) 500 94 94* - czynna pon. - pt. od 9:00 do 17:00
*(opłata jak za połączenie lokalne według taryfy operatora)
e-mail: pomoc@brother.pl

informacje na temat serwisu (wykaz punktów serwisowych)

9) Panasonic

Dane kontaktowe do serwisu:

Panasonic Marketing Europe GmbH
ul. Wołoska 9a, 02-583 Warszawa
801 003 532 - (opłata za połączenie wg cennika operatora)
22 295 37 27 - (numer dla połączeń z telefonów komórkowych, opłata za połączenie wg cennika operatora)
poniedziałek - piątek 9:00 - 17:00

informacje na temat serwisu

10) HP

Centrum obsługi klienta HP (serwis)
tel. (22) 583 4373 - w dni robocze od 8:30 do 18:00

11) Konica Minolta

Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa
tel. 801 60 60 72 - (z telefonów stacjonarnych)
tel. (22) 574 04 60 - (z telefonów komórkowych)
e-mail: serwis@konicaminolta.pl

do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium