BIUROWI.PL - Artykuły biurowe, chemia profesjonalna i gospodarcza, BHP
Pomoc
Kontakt
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.


    Pełna, dokładna procedura znajduje się tutaj

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówienia.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Paczkę ze zwracanym produktem można odesłać dowolnym kurierem. Warto jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru, oraz przesyłek pobraniowych. Po realizacji zwrotu zalecamy zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Czy produkt jest dostępny?

    Staramy się, aby wszystkie produkty pokazane na naszym sklepie były dostępne. Na karcie każdego produktu widnieje informacja o jego dostępności.

    Jeśli widnieje informacja o braku danego towaru, a Tobie bardzo na nim zależy lub jeśli chcesz zakupić więcej danego produktu niż jest dostępne daj nam znać: sklep@biurowi.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Tak - podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję "Odbiór osobisty".

    Zamówienie będzie możliwe do odbioru po otrzymaniu informacji mailowej, w naszym oddziale:

    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), odbiór w punktach odbioru, odbiór osobisty, lub dostawę naszym kurierem - do 40 km od Starogardu Gd. (min. logistyczne 200zł).

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz tutaj.

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - informacja zawarta jest w regulaminie. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: 58 560 18 69
kom: 500 442 731
email: sklep@biurowi.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00


ODDZIAŁ BIUROWI.PL
ul. Skarszewska 5B,
83-200 Starogard Gdański

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane
Opcje przeglądania
Producent
Klasa pyłu
Maksymalny przepływ powietrza
Maksymalne podciśnienie
pojemność kosza
Moc napędu
Szerokość szczeliny wyjściowej
Pobór mocy silnika
Szybkość cięcia
Dostępność
Nowość
Promocja
Nacinarka kartonów HSM ProfiPack C400

Nacinarka kartonów HSM ProfiPack C400

Producent: HSM
Dodaj do listy życzeń
Cena: 7 552,00 zł (netto: 6 139,84 zł )
zobacz więcej
Nacinarka kartonów HSM ProfiPack P425

Nacinarka kartonów HSM ProfiPack P425

Producent: HSM
Dodaj do listy życzeń
Cena: 19 926,00 zł (netto: 16 200,00 zł )
zobacz więcej
Odpylacz do nacinarki kartonów HSM ProfiPack DE 1-8-P425

Odpylacz do nacinarki kartonów HSM ProfiPack DE 1-8-P425

Producent: HSM
Dodaj do listy życzeń
Cena: 9 594,00 zł (netto: 7 800,00 zł )
zobacz więcej

Branża e-commerce nieustannie się rozrasta, coraz więcej osób woli dokonać zakupów online, czy poszukiwać potrzebnego produktu w punktach stacjonarnych. Obecnie do paczkomatu lub drzwi własnego domu zamówisz praktycznie wszystko. Od karmy dla zwierząt czy skrzynki z narzędziami, aż po telefon, zestaw obiadowy, czy nawet mleko. Niektóre produkty wymagają skrajnie ostrożnego traktowania oraz odpowiedniego zabezpieczenia. Nic więc dziwnego, że kolejni przedsiębiorcy decydują się wyposażyć własną firmę w nacinarki do kartonów. Sprawdź, do czego służą i jak pomogą ograniczyć Ci koszty operacyjne.

Nacinarka do kartonów

Maszyna do nacinania kartonów to sprytny sposób na podwójne oszczędności. Po pierwsze, za jej pomocą szybko i sprawnie zutylizujesz niepotrzebne tektury. Po drugie, stworzysz w ten sposób świetny materiał, który posłuży Ci jako wypełniacz. Przedsiębiorcy, którzy prowadzą sprzedaż wysyłkową, muszą odpowiednio zabezpieczyć każdy produkt, aby podczas transportu nie uległ on uszkodzeniu. Koszty związane z zakupem wypełniaczy znacznie wpływają na ostateczną cenę produktu, nie generując tym samym zysku. Nacinarka do tektury z zużytych, niepotrzebnych kartonów wykona świetne wypełnienie. Działaj mądrze i ekonomicznie!

Nacinarka do kartonu w Twojej firmie

W naszej ofercie przygotowaliśmy dla Ciebie tylko najlepsze urządzenia do cięcia tektury. Nacinarka kartonów HSM z powodzeniem poradzi sobie nawet z tekturami, które posiadają zszywki. Wyposażona jest bowiem w hartowane, indukcyjne wałki tnące z litej stali. Nacinarka do kartonów to wysokiej klasy urządzenie, które podoła nawet intensywnej, ciągłej eksploatacji. Jest to inwestycja, która bardzo szybko Ci się zwróci. Aby oszczędzić na wypełniaczach, które zwykle i tak wyrzucane są przez finalnego klienta, wyposaż się w niszczarki papieru, za pomocą których stworzysz wypełniacze również do mniejszych paczek. Poznaj funkcjonalność wszystkich urządzeń! Złóż zamówienie już dziś i przekonaj się o ich wytrwałości i precyzji na własnej… tekturze!

  •  

    Własny magazyn

    Ponad 6 tysięcy produktów w naszym magazynie w Starogardzie Gdańskim.
  •  

    30 dni na zwrot

    Zwrócisz lub wymienisz zakupiony przedmiot zgodnie z regulaminem.
  •  

    Darmowa dostawa

    Darmowa dostawa dla zamówień min. 250zł brutto zgodnie z regulaminem dostaw.
  •  

    Doświadczona firma

    Posiadamy ponad 30 lat doświadczenia w handlu, zapewniając kompleksową obsługę!
do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium