BIUROWI.PL - Artykuły biurowe, chemia profesjonalna i gospodarcza, BHP
W czym możemy Ci pomóc?
  • Co zrobić, aby zwrócić produkt?

    W przypadku odstąpienia sprzedaży produkt należy odesłać na adres:
    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

    - Do zwracanego towaru w przesyłce musi zostać załączony formularz zwrotu / odstąpienie od umowy (do pobrania poniżej) oraz dowód zakupu.
    - Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
    - Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.


    Pełna, dokładna procedura znajduje się tutaj

  • Gdzie wysłać zwracany produkt?

    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański
    tel: 500 442 731

  • Ile mam czasu na zwrot?

    Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni od otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie zamówienia.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

    Paczkę ze zwracanym produktem można odesłać dowolnym kurierem. Warto jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek z punktów odbioru, oraz przesyłek pobraniowych. Po realizacji zwrotu zalecamy zachować potwierdzenie nadania wraz z numerem paczki / nr listu przewozowego.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwrot?

    Zwrotów środków dokonujemy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Pieniądze wysyłamy na numer konta bankowego, który został podany przy wysłaniu formularza zwrotu na nasz adres mailowy.

    Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  • Czy produkt jest dostępny?

    Staramy się, aby wszystkie produkty pokazane na naszym sklepie były dostępne. Na karcie każdego produktu widnieje informacja o jego dostępności.

    Jeśli widnieje informacja o braku danego towaru, a Tobie bardzo na nim zależy lub jeśli chcesz zakupić więcej danego produktu niż jest dostępne daj nam znać: sklep@biurowi.pl, a nasz pracownik dowie się o możliwej dostępności i odpisze Ci jak najszybciej to możliwe.

  • Czy produkty można odebrać osobiście?

    Tak - podczas składania zamówienia prosimy wybrać opcję "Odbiór osobisty".

    Zamówienie będzie możliwe do odbioru po otrzymaniu informacji mailowej, w naszym oddziale:

    BIUROWI.PL
    ul. Skarszewska 5B
    83-200 Starogard Gdański

  • Jakie są dostępne formy dostawy?

    Aktualnie udostępniamy naszym klientom bezpieczną dostawę kurierem w formie przedpłaconej (przelew z góry) oraz pobraniowej (płatność przy kurierze), odbiór w punktach odbioru, odbiór osobisty, lub dostawę naszym kurierem - do 40 km od Starogardu Gd. (min. logistyczne 200zł).

    Więcej informacji o kosztach, czasie i formach dostawy znajdziesz tutaj.

  • Czy realizujecie zamówienia za pobraniem?

    Jak najbardziej można zapłacić przy odbiorze. Wiąże się to jednak z wyższymi kosztami wysyłki.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych. Jednak ze względu na bardzo dużą ilość zamówień czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - informacja zawarta jest w regulaminie. Jeśli ten termin został przekroczony - skontaktuj się z nami, sprawdzimy, co się dzieje.

  • Czy jeśli zamówię dziś to czy paczka dojdzie do jutra?

    Wszystko zależy od tego o jakiej porze zostało złożone zamówienie, czy produkt jest dostępny od ręki i czy zamówienie zostało od razu opłacone.

Dział obsługi klienta


tel: 58 560 18 69
kom: 500 442 731
email: sklep@biurowi.pl

Godziny pracy infolinii:
poniedziałek - piątek | 8:00 - 16:00


ODDZIAŁ BIUROWI.PL
ul. Skarszewska 5B,
83-200 Starogard Gdański

Formularz kontaktowy

* - Pole wymagane
Opcje przeglądania

Niszczarki HP

Produkty: 9

Arkusze olejowe do niszczarek HP 12 sztuk

Arkusze olejowe do niszczarek HP 12 sztuk

Producent: HP
Dodaj do listy życzeń
Cena: 74,99 zł (netto: 60,97 zł )
opak.
zobacz więcej
  • promocja
Olej do smarowania noży niszczarek HP 120ml

Olej do smarowania noży niszczarek HP 120ml

Producent: HP
Dodaj do listy życzeń
Cena: 39,99 zł -25% 29,99 zł (netto: 32,51 zł -25% 24,38 zł )
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Olej do smarowania noży niszczarek HP 400ml

Olej do smarowania noży niszczarek HP 400ml

Producent: HP
Dodaj do listy życzeń
Cena: 99,99 zł -20% 79,99 zł (netto: 81,29 zł -20% 65,03 zł )
szt.
zobacz więcej
Niszczarka dokumentów do papieru HP ONESHRED 8CC ścinki 5 x 18 mm

Niszczarka dokumentów do papieru HP ONESHRED 8CC ścinki 5 x 18 mm

Producent: HP
Dodaj do listy życzeń
Cena: 499,00 zł (netto: 405,69 zł )
szt.
zobacz więcej
Niszczarka HP ONESHRED 10MC ścinki 2 x 15 mm

Niszczarka HP ONESHRED 10MC ścinki 2 x 15 mm

Producent: HP
Dodaj do listy życzeń
Cena: 1 599,00 zł (netto: 1 300,00 zł )
szt.
zobacz więcej
Niszczarka HP ONESHRED 12CC ścinki 4 x 35 mm

Niszczarka HP ONESHRED 12CC ścinki 4 x 35 mm

Producent: HP
Dodaj do listy życzeń
Cena: 849,00 zł (netto: 690,24 zł )
szt.
zobacz więcej
Niszczarka HP ONESHRED 12MC ścinki 2 x 15 mm

Niszczarka HP ONESHRED 12MC ścinki 2 x 15 mm

Producent: HP
Dodaj do listy życzeń
Cena: 2 199,00 zł (netto: 1 787,80 zł )
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Niszczarka HP ONESHRED 15CC ścinki 4 x 35 mm

Niszczarka HP ONESHRED 15CC ścinki 4 x 35 mm

Producent: HP
Dodaj do listy życzeń
Cena: 1 599,00 zł -25% 1 199,00 zł (netto: 1 300,00 zł -25% 974,80 zł )
szt.
zobacz więcej
Niszczarka HP ONESHRED 18CC ścinki 4 x 35 mm

Niszczarka HP ONESHRED 18CC ścinki 4 x 35 mm

Producent: HP
Dodaj do listy życzeń
Cena: 2 199,00 zł (netto: 1 787,80 zł )
szt.
zobacz więcej

Niszczarka do papieru profesjonalna

Prowadząc firmę lub domowe archiwum, warto zadbać o utylizację przedawnionych lub niepotrzebnych danych poufnych. Samo wyrzucenie do kosza trudno jest nazwać właściwym. Faktury lub ksera umów mogłyby trafić w niepowołane ręce i wywołać kryzys w przedsiębiorstwie. Wyposaż się zatem w niszczarki dokumentów. Są to urządzenia, które szybko i sprawnie potną na małe ścinki arkusz dokumentów (również ze zszywką), a nawet plastikowe karty z paskiem magnetycznym. Każda niszczarka papieru, którą posiadamy w naszym asortymencie, została dokładnie opisana. Warto zwrócić uwagę na pojemność niszczarki, a przede wszystkim na stopień bezpieczeństwa, który spełnia. Inna niszczarka na dokumenty sprawdzi się bowiem do utylizacji ściśle tajnych informacji o znaczeniu strategicznym, a inna do wewnętrznych notatek pracowniczych.  Kluczem jest tu wspomniany już stopień bezpieczeństwa, czyli oznaczenia P1-P7. Im wyższy numer, tym drobniejsze ścinki przygotowują dostępne w naszej ofercie niszczarki HP.

Niszczarki do dokumentów

Na co jeszcze warto zwrócić uwagę, wybierając urządzenie niszczące? Aby niszczarka dokumentów posłużyła Ci jak najdłużej, postaw na sprzęt, który został wyposażony w funkcję automatycznego cofania. W ten sposób w przypadku zacięcia się papieru, nie będzie trzeba go wyciągać z urządzenia na siłę, lecz zostanie samoistnie wycofany, co znacznie obniży awaryjność urządzenia. Dostępne w naszej ofercie niszczarki posiadają również kontrolkę przeciążenia oraz przegrzania. Wybierając urządzenie, rekomendujemy od razu wyposażyć się w olej lub arkusze olejowe. Właściwa konserwacja jest bowiem niezbędna, by ostrza tnące pracowały bez zarzutu. 

Mała niszczarka do papieru sprawdzi się nie tylko w biurze, ale i w domu. Osobiste, rodzinne archiwum obejmuje bowiem dokumentację medyczną, czy raporty finansowe. Są to zatem informacje prywatne, które również wymagają doszczętnego zniszczenia. Sprawdź całą naszą ofertę, znajdziesz tu wiele innych ciekawych urządzeń takich jak gilotyna do cięcia papieru, czy laminator.

  •  

    Własny magazyn

    Ponad 6 tysięcy produktów w naszym magazynie w Starogardzie Gdańskim.
  •  

    30 dni na zwrot

    Zwrócisz lub wymienisz zakupiony przedmiot zgodnie z regulaminem.
  •  

    Darmowa dostawa

    Darmowa dostawa dla zamówień min. 250zł brutto zgodnie z regulaminem dostaw.
  •  

    Doświadczona firma

    Posiadamy ponad 30 lat doświadczenia w handlu, zapewniając kompleksową obsługę!
do góry
Szablon Shoper Icon™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium