KONTAKT: tel: 58 560 18 69 kom: 500 442 731 pon-pt: 900 - 1700 e-mail: sklep@biurowi.pl
wyszukiwarka zaawansowana
Pomoc przy pierwszych zakupach

1) Rejestracja i logowanie

a) Czy możliwy jest zakup bez rejestracji w serwisie?

Tak. Należy wybrać interesujące nas towary dodając je do koszyka, następnie przejść do zakładki „Przejdź do koszyka” (góra strony), a następnie kliknąć przycisk „Zamawiam”. W nowym oknie wybrać opcję „Złóż zamówienie” i wypełnić formularz. Dane nie będą przechowywane ani przetwarzane, zostaną usunięte po realizacji zamówienia.

b) Nie pamiętam swojego hasła, co mogę zrobić?

Nowe hasło można otrzymać klikając kolejno „Zaloguj” (prawy górny róg), następnie w nowym oknie „Nie pamiętasz hasła”. Nowe hasło zostanie wygenerowane i wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji.

2) Składanie zamówienia

a) Jak wyszukać produkt ?

Produkt można wyszukać na 2 sposoby. Pierwszy polega na ręcznym wybraniu kategorii (lewa strona) albo szybciej korzystając z wyszukiwarki która znajduje się w górnej części serwisu oznaczonej „Szukaj”, w miejscu z napisem „wpisz szukaną nazwę lub kod produktu...” wpisując czego szukamy np. segregator, wciskając enter.

b) Co się stanie gdy zrezygnuję z zamówienia a dokonałem wcześniej płatności?

W przypadku gdy klient zrezygnuje z zamówienia, a wpłacił już pieniądze, zostaną one niezwłocznie zwrócone na wskazane przez klienta konto bankowe.

c) Czy możliwa jest zmiana w zamówieniu po jego złożeniu?

Nie, należy złożyć nowe zamówienie.

d) Czy możliwe jest połączenie oddzielnie złożonych zamówień?

Tak. Jednak jest to uzależnione od stanu realizacji zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji należy się niezwłocznie skontaktować telefonicznie z obsługą sklepu.

3) Dostawa

a) Jakie są koszty przesyłki i kto za nią płaci?

Koszty przesyłki oraz dokładne informacje o możliwym zwolnieniu z opłaty określone są dokładnie w zakładce Koszty Dostawy.

b) Operatorzy dostaw

Operatorami dostaw są firmy Kurierskie, lub Kurier naszej Firmy.

c) W jaki sposób mogę reklamować przesyłkę uszkodzoną w czasie transportu?

W chwili odbioru przesyłki Kupujący powinien sprawdzić jej zawartość i ogólny stan zamówionego towaru w obecności kuriera. Jest to możliwe po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody. W protokole należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru i opakowania i następnie podpisany protokół przesłać do nas.

d) Produkty z mojego zamówienia mają różną dostępność, kiedy spodziewać się przesyłki?

Zamówienie zostanie wysłane dopiero po skompletowaniu wszystkich produktów.

e) W przypadku braku przesyłki na poczcie lub w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z obsługą sklepu.

4) Płatności

a) Jakie są możliwe sposoby płatności?

Dostępne w sklepie sposoby płatności opisane są w zakładce Sposoby płatności.

b) Jak płacić przelewem?

Po zaznaczeniu formy płatności „płacę przelewem” zostanie automatycznie wysłany na skrzynkę mailową w którym przekazane będą wszelkie informacje co do numeru konta, danych kontaktowych sprzedającego jak i numer zamówienia.

c) Co mam zrobić gdy zostałem wylogowany z systemu DotPay przed dokonaniem przelewu?

Trzeba powtórzyć proces zapłaty w DotPay.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl