BIUROWI.PL - Artykuły biurowe, chemia profesjonalna i gospodarcza, BHP
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

KATEGORIE PRODUKTÓW

Wyposażenie apteczki w zakładzie pracy

Apteczka pierwszej pomocy powinna znaleźć się w każdym miejscu pracy. Jej wyposażenie zależy w dużej mierze od specyfikacji wykonywanych robót. Apteczka na budowie będzie się różniła nieco zawartością od tej, którą warto mieć w biurze. Z jej pomocą można szybko zareagować w razie uszkodzenia ciała i odpowiednio zabezpieczyć uraz przed przyjazdem ratowników medycznych. Sprawdź, co powinna zawierać apteczka pierwszej pomocy!

Apteczki do biura – co oferuje rynek

Zwykle apteczka pierwszej pomocy kojarzy się z niewielką szafką zamykaną na kluczyk. W praktyce jest to niewielka skrzynka-walizka wyposażona w przesuwane zamknięcie, co ułatwia otwieranie w sytuacjach stresowych. Dzięki specjalnym przegródkom wszystkie materiały opatrunkowe i akcesoria są posortowane tak, by bez problemu je odszukać. Można znaleźć różne rodzaje apteczek. Wszystko zależy od specyfikacji pracy. Apteczka pierwszej pomocy powinna być specjalnie oznakowana zgodnie z polską normą PN-EN ISO 7010 –  ma zadrukowany biały krzyż na zielonym tle. Można również znaleźć modele w kolorze pomarańczowym z biały krzyżem. Ważne, by odcień był neonowy, by w razie wypadku, zadymienia czy braku zasilania bez problemu ją odnaleźć. Przenośny zestaw ratunkowy w formie plecaka, który spełnia standardy wyposażenia DIN 13164 to jedna z popularniejszych form apteczek. Materiał jest wodoodporny i ma specjalne odblaskowe elementy, dzięki czemu łatwiej zlokalizować jego położenie, na przykład w razie awarii prądu. Dzięki praktycznym szelkom z powodzeniem można go transportować.

Apteczka z wyposażeniem do biura

Apteczki pierwszej pomocy w standardzie powinny zawierać materiały opatrunkowe – opaski elastyczne, chusty, kompresy, plastry tekstylne, plastry plastikowe, środek do przemywania ran, bandaże piankowe oraz koc termiczny, a także szereg akcesoriów - nożyczki, rękawiczki jednorazowe, maseczki do sztucznego oddychania. W miejscach, w których pracuje się na co dzień z różnymi substancjami, powinny znajdować się również opatrunki hydrożelowe czy specjalne preparaty neutralizujące, na przykład łzawienie oczu. W przypadku apteczki do biura wystarczą podstawowe produkty – przede wszystkim plastry w różnych rozmiarach oraz środek do dezynfekcji ran. Nie należy sięgać po wodę utlenioną, gdyż po jej otwarciu szybko traci swoje właściwości. Dodatkowo ma słabe właściwości antybakteryjne i utrudnia gojenie się rany. Znacznie lepiej wybrać nowoczesny środek, który odkaża i przyspiesza leczenie. Po wyschnięciu można odpowiednio zabezpieczyć miejsce plastrem lub gazą jałową i bandażem. Co jeszcze powinna zawierać apteczka do biura? Wyposażenie powinny stanowić również kompresy, które przyniosą ulgę w przypadku poparzeń gorącą wodą czy kawą.

Warto pamiętać, że okres sterylności poszczególnych produktów opatrunkowych to zazwyczaj 5 lat. Po tym czasie należy je wyrzucić. Braki w apteczce trzeba uzupełniać na bieżąco. Szereg przydatnych środków higienicznych znajdziesz w aptekach oraz hurtowniach z materiałami biurowymi, jak na przykład nasza. Z powodzeniem zaopatrzysz się nie tylko w praktyczne, w pełni wyposażone apteczki, ale także plastry czy odpowiednio ostre nożyczki. Skorzystaj z okazji i zaoszczędź czas oraz pieniądze na szukaniu potrzebnych produktów!

Komentarze do wpisu (0)

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium